24/10

Sådär ja. Nu är lite jobb klart såhär på kvällskvisten, eftersom jag knappt har varit hemma alls idag. Efter dagislämning skurade jag golvet och tvättade upp den sista tvätten, och därefter tog jag hundarna och åkte till mina föräldrar. Vi ville ses nu eftersom vi inte kommer ses på lite mer än två veckor nu när vi åker bort. Sen när tiden kom, så skjutsade både mamma och pappa mig hem igen där vi tillsammans hämtade Melwin som var på halloweendisco på dagis. Han var såå nöjd! Dansade och åt popcorn. Hur nöjd får man vara, säg? Och så blev han självklart jätteglad när hans mormor och morfar hämtade honom, så han fick åka "mommos bil". :-)

Innan middagen började jag packa min och Melwins väskor. Vi har redan fyllt två stora trunkar proppfulla med kläder. Vi ska ju ändå vara där i två veckor.. ;-) Och, vi har inte ens packat hälften, hehe. Ska försöka komma ihåg att ta bild på hur full bilen kommer bli. Vi ska ju ha vagnen, och minst en hundbur med oss också. Nåjaaa. Nu ska jag nog ta och runda av här.

Som sagt, det blir inget mer skrivande här nu. Vi får se när jag får tillfälle till att skriva när jag är där borta. Så, See you soon! :-)

Och ja, jag målade naglarna såhär dagen innan jag ska bli en riktig farmare.. ;-)