Storm

När det är lugnt på jobbfronten hade jag tänkt att ta itu med lite julklappar, de som ska göras. Jättekul och bra att passa på när det finns tid - men - då självklart kommer den eländiga huvudvärken. Huvudvärken som nog misstas som migrän. Jag är faktiskt osäker. Förjääävla kraftig huvudvärk eller migrän. Det kvittar, för ont som in i helvete gör det i alla fall. Nåja. Två julklappar nästan färdiga, och ytterligare en påbörjad i alla fall.
 
Sekunderna innan jag skrev det första ordet i detta inlägg, tänkte jag att värken äntligen börjar släppa. Vad händer då? Självklart kommer den tillbaka. Det är bara att gräva ner sig med filten över huvudet i stolen och blunda ett par minuter igen. Suck.
 
Imorgon ska jag städa och baka lite. På lördag får vi nämligen främmande, av min mamma och syster med familj. ♥