Tummen ner

Trots att det är fredag idag, så är denna dag en sådan dag som jag bara vill ligga i sängen och dra täcket över mitt huvud. Melwin har sina kindtänder på uppgång, vilket gör att han denna morgon bara har gnällt och gråtit, enda tills jag satte honom i vagnen för att gå till dagmamman.
 
Jag avundas därför inte ensamstående föräldrar. Fyfan säger jag bara! När Niclas kommer hem, när han nu gör det, kommer jag att binda fast honom så att han inte får åka iväg så här på ett tag. OKEJ, om det bara hade varit måndag till torsdag, för så har det varit förut. Men nu - blir det söndag till söndag. KUL!
 
Nej jag får försöka skaka av min besvikelse och dränka mina sorger i alkohol godis/cola(jag dricker inte alkohol, för er som har missat det).
 
Nu ska jag hålla alla tummar och tår för att min nya telefon ska komma idag, det vore SÅ skönt! Detta mest för att jag måste ha en till anledning till att behöva åka in till Nynäs. Jag måste nämligen köpa saft och cola..
Men, först ska jag kolla klart på Sex and the City 2. CIAO!