Gårdagens shopping

Tänkte visa er lite av det som inhandlades igår, majoriteten av det på bilderna köpte min mamma till oss, haha. Tack mamma! ♥ Nya skor till både mig och Melwin, och så fick han nya kläder. Byxorna är i samma grön som skorna, vet inte varför de ser så annorlunda ut där på bilden.. Men jag är supernöjd, och jag är dö-kär i mina skor! Längtar bara tills det kan bli lite mer torrt ute så man kan använda dem :) De är i skinnimitation och inte i textil som det kanske ser ut som.

Jag köpte också en uppspänd målarduk, som jag har påbörjat. Denna kommer att säljas ifall jag blir nöjd med den. :)

Tina - Mamma till Felicia

Vilken snäll mamma du har :) min mamma brukar oxå köpa lite kläder till Felicia utan att jag ber om det.

Svar: Hihi ja! Vi blir jättebortskämda, haha. Hon säger att hon passar på nu innan hon går i pension och då inte har råd på samma sätt ;)
Felicia Nilsson