Min lilla pärla


Förutom mina två killar här hemma, har jag min lilla Vissla till pärla. Hon är verkligen en super-hund, och man kan inte ha en bättre hund till en barnfamilj. Hon står verkligen ut med allt, och sympati-ylar när Melwin gråter, precis som om hon säger till oss att det är något som är fel. Hon är med mig överallt, och blir orolig ifall hon inte har mig inom synhåll, söt-fia! ♥ Bilden ovan, är tagen första dagen hon kom hem till oss. Jag fick ju Vissla för 4 år(!!) sedan, och detta var alltså när mina föräldrar hade hämtat hem mig och Vissla. Mamma blev så förtjust i Vissla, att det är tack vare henne att Kim nu är i våran familj. :)

Och, när jag tittar på denna bild, saknar jag ännu mer att fotografera. Och Vissla dessutom, är en perfekt modell då hon alltid ställer upp på att bli fotad. :-)