Tummen upp, för en gångs skull!

Idag var det tummen upp för SL! Jag skulle nämligen ta bussen in till Nynäs för drygt 2 timmar sedan, och vi var tre barnvagnar som skulle på bussen. Som tur var, så kom det en lång buss, och även fast det redan var en vagn på bussen så fick vi alla plats PLUS ytterligare en vagn några hållplatser senare. Så idag var vi alltså 5 st barnvagnar på en och samma buss, det var riktigt skönt! På hemvägen var det samma buss, men då var vi bara två barnvagnar, så det var gott om plats.
För övrigt fattar jag inte att jag gör så som jag gör. Envisas med att vara så duktig, åka in med vagnen(har ju inget bättre val, men..) och handla lite mat, och sedan gå i detta jävla kramsnö-plask, utan mössa på huvudet(som jag Alltid annars har!) för att jag tänkte att jag inte skulle vara ute så mycket. Jag har nämligen ett jätte-känsligt huvud, dvs. att jag får huvudvärk för minsta lilla, som i detta fall när det är för kallt och blåser jättemycket. Så nu sitter jag äntligen hemma, men nu en gnutta huvudvärk och ont i öronen av all blåst.

Melwin sover, så jag ska väl fortsätta glo runt här på datorn. Skriver senare!
En av dom 5 barnvagnarna :)

Ja idag får dom verkligen tummen upp! Synd att dom inte fattat det tidigare att de behövs en lång buss :)

Svar: Håller med! Kul att du hittade min blogg, vem av de andra 4 du än är ;)
Felicia Nilsson