Skissblock

I söndags beställde jag 3 st nya skissblock, i storlekarna A5, A4 och A3. Ett av vardera alltså. Märkte här om dagen att jag inte alls har mycket papper kvar, så det var bara att beställa nya!

Dessa tre beställde jag från Kontorsmagasinet, och är de billigaste jag kunde hitta att beställa hem.


A5
- 19,60:- ; A4 - 30,40:- ; A3 - 52:-
My

Hej :) jag undrar om du har lust att hjälpa mig att fixa en blogg, design och hela rubbet? :) /My

Svar: Hej! Absolut, men bara så du är medveten om det om du inte visste, så gör jag det inte gratis. Jag tar 300:- för en hel design, eller 80:- för bara en header./ Felicia
Felicia Nilsson

My

Hej okej, då får jag tyvärr avstå. Läste någonstans att du tog 100:- för en hel design och med mammapenning så kan jag tyvärr inte lägga 300. Tack iaf :)

Svar: Oj såg nu att jag har glömt att ändra. Men, bara för att jag är snäll, så kan vi säga 100:-, ifall du fortfarande vill? :)
Felicia Nilsson

Patricia

svar: tack :D såg dock ingen färg fläck.. ;)

My

Åh va snällt! Ja då vill jag gärna!! :)

Svar: Skicka ett mejl till [email protected] med inloggningsuppgifter, och hur du vill ha din design. De bilder du vill ha med i headern, om det är speciella färger, textstilar osv. :)
Felicia Nilsson

Patricia från Zmurfs

svar: det är iaf int jag som gjort den där fläcken :) det stod starrider där innan men tyra kanske tog bort det ;)

Svar: Då förklarar det saken, då är det väl Tyra själv som gjort den ;)
Felicia Nilsson