Storhandling och Subway

Det blev ingen träff med grannen idag, men vi får se ifall vi kan träffas på fredag kanske. Får se, får se!
Istället satt jag och Melwin och hade det mysigt framför tvn, och så var jag tvungen att ta itu med disken. Niclas och Wille(hans lillebror som är här denna vecka pga. praktik på Niclas jobb) kom hem tidigare än vad jag hade trott, så då åkte jag och Niclas direkt för att handla(Wille tog hand om Melwin under tiden). Vi tog en stor kundvagn(de största) som blev fylld enda upp till kanten. Efter att ha nästan tömt min plånbok haha, så åkte vi och köpte med oss Subway hem. Uppskattades inte av Melwin, så vi får ta igen det imorgon, med bättre lagad mat. :)

Vi andra var i alla fall dö-hungriga, så nu när vi kastade i oss maten är jag helt det motsatta. Mår typ illa. Ont i magen. Och huvudvärk, som alltid.. Niclas får massera mig nästan varje kväll nu.. Har så otroligt spända muskler i nacken/axlar/huvudet, så det är inte konstigt att jag har en ständig huvudvärk. Jag väntar förresten på remiss till en sjukgymnast, men funderar ändå på att söka för huvudvärken på VC. Det är ju långt ifrån bra att äta Alvedon flera gånger i veckan.. (snitt 1 varje dag :s)
Så, det blev lite senare än vanligt. Vi brukar lägga Melwin vid 7 på kvällen, men eftersom käket blev så sent så kom han inte i säng förrän för drygt en halvtimme sedan. Jag hör att han är vaken fortfarande. Men - jag hoppas att han tar igen det imorgonbitti, istället för att gå upp kl. 6 som han gjorde imorse! (Dock pga. Niclas som skulle använda vår skrivare vid den tiden, som står rakt ovanför Melwins rum...........)
 
Nej nu har jag babblat färdigt för just nu, för idag. Nu ska jag glo runt bland bloggar, och sen drömma lite på IKEA's hemsida. :) Ciao sålänge!