Mysig häst-dag

Dagen var rätt seg först. Melwin ville först inte sova middag, men somnade efter drygt en timmes babbel i sängen, haha.. Drygt en timme efter det skulle vi åka till stallet, men jag var nära att backa ur när vi hade kommit fram pga personliga skäl, men som tur är att jag har Niclas. Han känner mig, och vet att jag behöver tid när jag mår så som jag gjorde, så efter en liten stund kändes det bättre och vi gick mot stallet. Det blev mys-ridning. Barbacka, på bara ett fleecetäcke, tog vi en promenad med Niclas som hade Melwin i vagnen. Efteråt gick vi upp till paddocken där jag spände mig fast på Atlas, så jag kommer ha så ont i mina ljumskar och ben imorgon! (Känner redan nu) Men det var supermysigt och jättefint väder(se på bilderna nedan!) och jag tackar systra mi för att jag får låna Atlas ibland! :) Han är så mysig, lillpojken. Första bilden nedan är Atlas med bästa kompisen, nordsvensken, Pilo. :)

Haha en viktig observation; jag ser ut som en michelingubbe! Är påpälsad som fan! Men ack så varmt och skönt det blev om rumpan/benen, Atlas värmde mig bra. :)

Sådana här dagar får en absolut iinte att längta till egen häst.. (som fan JO!)