Många tankar om livet

När man sitter hemma hela dagarna, i väntan på att man ska hitta ett superbra jobb som man verkligen vill ha, så att drömmarna kan börja komma närmare med stormsteg, så går hjärnans tankar på helvarv. Jag sitter och tänker på livet, vad jag egentligen vill göra, och då kommer det tankar som "Undra om jag ska satsa helhjärtat på mitt företag", eller "Undra om jag ska gå en kurs i att skriva, så jag kan bli en super-författare". 
Haha, tankarna är många, även om det där bara var två. Jag har även förut varit inne på att bli målare(hantverkare) eller plattsättare, eller att arbeta med djur - gärna hästar, eller hundar. Jag hade tanken på att öppna hunddagis, eller i framtiden ett inackorderingsstall. Eller ha kennel. Men, kennel går nog fet-bort när man har en sambo som är uppväxt med detta, och hel-trött på det. 
 
Så, nu har jag tittat runt på lite olika kurser man kan göra.
Jag har en plan att ta en skrivkurs, och eftersom jag har blogg så tror jag att jag kan ha nytta av det här också. Eller vad tror ni?
 
Livet är svårt. Man vet aldrig vad man vill. Inte om man heter Felicia Nilsson i alla fall... 
Haha en annan tanke jag hade, var att bli riktig bonde - HAHA. Alltså ifall vi skulle köpa gård, att ha typ höns, så man kan sälja ägg. Osv.. ;-) Haha, ja det vore ju något.. 


Men, det finns egentligen bara ett alternativ vad det gäller passande jobb, när man är mig. Jag tänker på att jag nyligen har skaffat valp, och min andra hund inte heller gärna är hemma själv längre stunder, och att jag har problem med ryggen. Det bästa för mig, vore att satsa helhjärtat på mitt företag. Ta några kurser så att jag kan utveckla och utöka mitt sortiment, göra något mer. 

 
 
På tal om företaget, så har jag precis suttit och gjort i ordning en banner till NHP(Nynäshamns Posten). Kul! Min första annons i tidning. Skoj! :-)
Carro

Vad kostar det att annonsera i tidningen?

Svar: Företagsannonser är AP-dyra! Allt mellan 500 kr upp till 50.000:- (Nynäsposten)Haha, kollade vad det kostar att annonsera i Metro - och DET är dyrt! Fanns någon annons som kostade uppåt 2.000.000:- !! Fatta, två MILJONER för en annons. Dock var denna väldigt stor, men ÄNDÅ. Men, denna jag har beställt, kostar ca 1100:- ex. moms. ;-) Lite bättre, haha. Plus att den är ganska liten.. Men någonstans måste man ju börja! :)
Felicia Nilsson