Dag 29 – Din skola/din klass

Nu går ju jag inte i någon skola, eftersom vi tog studenten förra året. Men, kan ju berätta kort om klassen jag gick i de två sista gymnasieåren(gick första året på IT-gymnasiet Södertörn).

Jag gick alltså det estetiska programmet med inriktning bild och form. Innan detta gick jag en naturlinje med inriktning el och it, men bestämde mig alltså lagom tills andra året skulle börja, att det inte alls var något för mig. Jag ville göra något som jag tyckte var Kul, jag struntade fullständigt i om det fanns några jobb med stora löner - jag vill bara göra någonting som jag trivs med att göra. Så, det tog bara några dagar och så vips var jag inskriven på det estetiska programmet, på gymnasiet här i Nynäshamn. Innan gick jag i Huddinge, så det var SÅ skönt att slippa pendla!

Så klassen då. Fina människor allihopa, utan tvekan! Var mest med Jennifer, som jag har gått i samma klass tillsammans med under grundskolan. Det var inte så svårt att hitta varandra alltså :D

 
Carro - Foto

Gör du listan upp och ner? Alltså startar nerifrån och går uppåt? ;P

Carro - Foto

Ah nu läste jag ju ;) FÖR ATT NI KAN! ;) haha.