Ont

Jag sitter här och tycker synd om mig själv. Inte för smärtan efter operationen, utan för min JÄVLA huvudvärk som tar knäcken på mig. Är det inte brösten eller magen som värker, så är det mitt huvud. Jag hade så här ont innan operationen, och började då bli rädd och tänkte "tänk om jag är verkligen allvarligt sjuk, och då döör under operationen?". Men nu hände inte det. Jag överlevde, och tack vare mitt starka smärtstillande har jag inte märkt av huvudvärken fram tills nu, när tabletterna börjar gå ur kroppen. Jag måste alltså ta dem på exakt rätt tidpunkt, för att jag inte ska hinna känna av någon smärta. Buhu.. Nej, det blir till att ta med mitt huvud till vårdcentralen, för det är inte normalt att ha Så här ont i huvudet, och behöva äta Alvedon flera gånger om dagen.

Så länge sitter jag och letar efter den perfekta klänningen. Någonstans måste den ju finnas... :)

Btw, så kanske ni ser att jag börjar göra det lite mer "juligt" här i bloggen. Nu är det så gott som bara en ny header som fattas, så den kanske kommer i slutet på helgen.