Min älskling går

Det blev inget bloggande under dagen, som ni antagligen har märkt. Jag tog nämligen mitt pick och pack och gick till mina föräldrar som var hemma idag(pappa jobbade lite, men kom hem ganska tidigt), så vi fick sällskap och god mat fram tills 8-tiden då vi började promenaden hemåt. Nu har Freaky Friday precis slutat, som jag har kikat på samtidigt som jag bara har suttit och degat här i sängen tillsammans med en sovande bebis.

Måste tillägga, för er som har missat mig på facebook - Melwin har inte ens fyllt 10 mån(om en vecka!) och han Går! Vi har antecknat den dagen han tog sina första steg, vilket var för drygt 2-3 veckor sedan, men nu vill han gå hur mycket som helst, vilket är jätteroligt! Ibland blir det självklart lite vingligt, och då sätter han sig på rumpan och börjar krypa i il-fart istället, men det är bra kul att gå tycker Melwin! Mamma är så stolt över dig älskling

Imorgon blir det ev. en sväng till centrum med mamma, men vet inte om jag är så sugen längre pga. en grej jag läste tidigare idag. Men, vi får se. Kanske är det glömt imorgon!

(Tänkte visa lite bilder på gående Melwin, men har än så länge bara filmat - och är inte så pepp på att lägga upp videoklipp på mitt hjärta. Det får ni ha överseende med :))
Rebecca - 19 år och mamma till Haylie <3

Jag lägger inte heller ut videoklipp på Haylie :)