Utmattad?

Sådär ja! En trött jag är nu äntligen hemma igen. Det är som ett träningspass att först gå ut på promenix med hundarna och därefter gå till centrum, fixa paketet, ta bussen till Kvantum för att handla mer än vad jag egentligen orkar ta med mig hem igen. Tog tåget hem(en station), men från tåget så är det världens drygaste backe(två st) upp hit till där vi bor. Så, när jag var halvvägs upp så trodde jag att jag skulle spy. Började bli lite låg(hungrig), så att då samtidigt anstränga sig var inte så populärt för kroppen. Då ska jag säga er, att det var riktigt skönt att få komma in och sätta sig, med en lätt lunch.

Nu sitter Melwin♥ och leker fint själv på golvet i vardagsrummet(jag sitter i köket och ser han rakt fram), så nu tänkte jag göra han sällskap och sedan fortsätta med packningen. Tänkte iallafall visa er de uuuursnygga(jag tycker iaf) ljushållarna som jag köpte på Kvantum idag. De är 35 respektive 45cm höga, och kostade 49:- och resp. 69:-. Är asglad! Nu måste jag bara ha blockljus... Får köpa imorgon :)