Flytten närmar sig med stormsteg

Godmorgon godmorgon! Idag är det soligt och fint ute, så jag hoppas att det håller i sig så att dagen inte slutar med åska - som igår. Fy. Men, än så länge är det som sagt soligt och fint! :)

Idag är det torsdag. Melwin var uppe och lekte vid 6-tiden imorse, men jag total-vägrade. Han höll på lite själv, och kort där efter var det dags för Niclas att gå upp, så då fick Melwin sällskap. Blöjbyte och tutte, och så somnade han om igen - till ca 09.45. Skönt!

Idag ska jag skicka iväg ett paket, och sedan vidare till Kvantum för att handla lite smått, det jag kan få med mig på barnvagnen... Antagligen ett lass med barnmat, då vi nog inte känner för att ställa oss med mixern och göra egen mat nu mitt i flytten. För vet ni vad, vi får en nyckel idag redan! Niclas ska åka och hämta den efter jobbet, och så lär vi(beroende på hur Niclas slutar jobbet) åka dit imorgon och flytta över lite kanske(ni vet nog hur det är, man har svårt att hålla sig, kan inte vänta..). Men, den officiella flyttdagen är på lördag. LÄNGTAR! :)

Så idag alltså. Posta paket, handla, och sen antagligen fortsätta plocka/packa/fixa. Undrar om jag ska ta en vända till förrådet.