Malin

Fett fint :D

Svar: Tack :D
Felicia Nilsson

Kimmey

FITT I HELVETE VAD SNYGGT!!!!! 2 die 4!

Svar: Hahah taack! Blir glad när jag hör :D
Felicia Nilsson

Tina - Mamma till Felicia

blev ju riktigt bra! :D är förresten fjärilen halv eller ser det bara ut så?

Svar: Tack :D haha fjärilen är halv och den andra vingen är påbörjad men gjord av en kompis som aldrig har tatuerat förut haha. Så - när texten ska fyllas i så ska fjärilen fixas färdig ;)
Felicia Nilsson

maja o zoro

snyggt det blev :D !

Maria

Vart ju hur snyggt som helst!

None None

Fan vad snyggt det blev.

Amanda - Mamma till Aurora <3

Gud vad snygg tatuering! Har länge funderat på att tatuera mig där, gjorde det ondare än på nått annat ställe? :)

Svar: Tack :D Alltså, nej - det tycker jag verkligen inte. Han som tatuerade mig sa att det gör Sviiiinont att tatuera sig där(han har över hela kroppen - och tyckte det var värst på insidan av låret), men det tycker verkligen inte jag. Klart att det känns, det gör det ju överallt - men då gjorde det nog mer ont på utsidan av benet. Men, helt klart värt det - så go for it :)
Felicia Nilsson