Nytt skrivbord

Vi har ett gigantisk skrivbord från IKEA, som är ca 160x80cm stort. Gigantiskt hemma hos oss, och passade bra när både jag och Niclas hade våra stationära datorer brevid varandra. Sen när jag skaffade min bärbara, så har det bara blivit en avlastningsyta, och det tar så mycket plats. Därför, ska vi till Jysk imorgon och hämta ett skrivbord som de har kampanj på just nu. 200:- för bordet nedan! De är 110cm långt, och brett minns jag inte nu... Men hur som helst, lär det bli en ganska stor förändring, så det känns jättebra!

Det var slut på lager när vi ringde dit innan helgen, men de skulle beställa hem fler och då reservera en åt oss. Hihi :)


200:- är det lätt värt för!

Carro - Mammaliv & Foto

Vad fint det var. Vi har ett litet vitt fyrkantigt skrivbord från Jysk. En smula litet för min datanörd till karl men de duger i krig ;)

Jennifer - 17år & ensamstående mamma

tack för awarden, har lagt upp den i bloggen nu :}

Carro - Mammaliv & Foto

Ja det är en bit när man får hemlängtan ;) Jag ska ta körkort nu till våren såfort snön försvinner här uppe. Har ingen lust att övningsköra i snö sist jag gjorde det krockade jag med tre tallar ;P