Köpa design/header?

Du har inte glömt bort att jag kan göra en design till just dig?

Hur går det till?

Du skriver ett mejl till mig([email protected]) och skriver exakt vad du har tänkt dig. Alla detaljer du kan tänkas komma på, t.ex. färger/funktioner/texter/stil osv. Kanske du skickar med ett par länkar på exempel du har tänk dig. Glöm inte att bifoga alla bilder/bild du vill ha med i bloggen!

Jag utformar din design i en av mina testbloggar. När jag är färdig skickar jag länken till dig så du får se hur det ser ut.

Är du nöjd? Pris/betalning?
En design bestående av vad du vill ha med(& vad jag kan göra förstårs) kostar 100:-, och betalas in på mitt Swedbank-konto. Vill du endast ha en header så betalar du bara 50:-.
Vill du köra det osäkra före det säkra, kan du förstårs skicka en 100-lapp i ett kuvert och skicka hem till mig. Du bestämmer där!

Så fort jag har fått pengarna/ser att de är på ingång, så kommer jag att be om dina inloggningsuppgifter till din blogg, så lägger jag in din nya design.

Några frågor eller funderingar?
Skriv en kommentar i detta inlägg så uppdaterar jag med svaret.

Några av de typ miljoner headers jag har haft på min blogg;










Bara några av alla jag har haft alltså... ;-)

Emelie - 18år & mamma till Elias

Svar: HAHAH! JA men såklart! Va inne på en tjej då jag läste "http://lifestyleblogs.se/malin/" innan jag svarade på din kommentar! haha.

Förlåt mig! :)

Han, HAN är såklart väldigt söt!



Verkligen illa av mig skäms :))

Erica

Åh du är så duktig! Jag får försöka ta nya bilder, så kan du göra en ny design o header till mig :)!

Sojkas framtid - Ann-Sofie mamma till Isak

Gör du design i wordpress med? :)

SANDRA

Hejsan! Jätte fina designer. Gör du headers till wordpress också? :)