Ny design & kommande nyår

Så, äntligen, har min blogg fått sig en uppfräschning. Eftersom det tar ett tag för mig att komma igång med en ny design, lär det ta ett tag innan det kommer upp en ny design igen. ;-) Imorgon skickar jag även iväg min kamera, så jag kan spara ihop till en ny. Så, får duga med de bilder jag tog idag.

Niclas sitter och spelar Xbox här intill, som vi köpte i fredags då vi tog en tripp till Haninge.
Själv ska jag fixa i ordning mig för läggdags, och fortsätta läsa 'Femti'. (Läser denna väldigt sakta, så jag slipper vänta så länge på nästa :))

Imorgon, nyårsafton, ska jag och min lilla familj bege oss till mina föräldrar för att fira tillsammans med dem! Det blir också lite mini-jul(klapparna). Jag har gjort ett tidsinställt inlägg som läggs upp imorgonkväll, så annars säger jag; att jag skriver igen nästa år!

Nattiiii.