Kärlek på högsta nivå ♥

Min lilla fina skruttunge! Han är verkligen det finaste och bästaste jag vet, tillsammans med min stora älskling och lilla Vissla också såklart! Jag är så glad att jag & Niclas valde att göra detta. Få ett så fint liv tillsammans! Nu har vi den finaste lilla familj man kan önska sig, bästa någonsin! ♥

Tänk vad tiden går fort! Om fyra dagar är lillen redan 2 månader gammal. Går tiden så fort!? Det är helt sjukt ju. Jag vill inte att tiden ska gå såhär fort, för jag vill vara i den här stunden för evigt! Bara vara hemma med min lilla prins och gosa hela dagarna. :D Hihihi.




M A M M A  Ä L S K A R  D I G  M E S T  A V  A L L T !  ♥
Jag kommer alltid göra vad som helst för dig. Skydda dig i alla väder och kläder, ta hand om dig som den mest dyrbara diamant.

sofie. mamma till casper

mm jag håller med dej, de går på tok för fort.

Linnea Matros

Åh vad söt han är! :d