Världens snällaste



Plutten var världens snällaste på dopet!
(eller, han är i stort sett Alltid världens snällaste!) Han sa inte ett knyst, och det var endå efter att ha sovit ett par timmar(och jag trodde då att han skulle vara rå-hungrig). Så duktig så! Vi fick många frågor ifall vi hade opererat bort hans stämband eftersom han var så tyst ;)

Tina - Mamma till Felicia ♥

vad fin han var! superstilig ju :D

catarina

sv. oj, trodde inte du läste min blogg ens

hm .. tror inte vi har samma problem riktigt. och minns inte var jag hitta texten, bara att jag verkligen kom till insikt efter att ha läst den.

Rebecca Andrén

Lägg upp fler bilder raaaaaaaa :D Jättfina var ni alla tre, föresten! :)

Maria - med bebis i magen ☆

åh vad mysigt med dop :)

Johanna - Mamma till Sami

Min son sa inte heller ett knyst under sitt dop :) Haha.