Fina

Vi har världens starkaste lilla son. ♥ Idag låg han i soffan mot en kudde med hans mormor, och sen helt plötsligt sätter han sig upp. Vi tror knappt våra ögon. Han har inte ens blivit 4 månader ännu, och redan sätter sig upp. Dock håller han sig inte uppe så värst länge, men från liggande till sittande, hur duktigt!?
Plutten är även superstark i nacken, och håller upp huvudet utan problem nu. Så duktig så!

Idag var jag på Carema.
Under tiden var mamma min barnvakt, och gick runt med Melwin i vagnen i centrum. När jag var färdig gick vi och hämtade ut min kamera, och vandrade vidare till Lindex, och sen till ett café för fika. På Lindex blev det 3 pyjamaser till plutten som jag köpte, och sen fick han en AC/DC-body och två par strumpor från sin mormor. Efter fikat gick vi även och köpte bl.a. en termos, två hundben och en tubhalsduk. Jätteskön!

Bjuder på lite bilder på mina kärlekar. Självklart är Vissla också min kärlek, men hon kom tyvärr inte med på bild.





Tagna med nya kameran. Helt klart nöjd! Om man jämför med kompaktkameran jag hade ;)

Anonym

Har du tagit bort att man kan läsa om Melwin 0-2 månader? Eller är det kanske bara jag som inte kommer in på den kategorin. :)

JOZ♡

Tja!

Skulle du vilja kika in hos mig och säga vad du tycker om min blogg? bra/dåligt?



Ha en kanon torsdag :) Kram

Tina - mamma till Felicia <3

så underbart söt melwin är!! gosigt när han ligger sådär och håller i sina fötter :D