Stress eller nervositet..

Godmorgon allesammans. Här sitter jag och försöker få i mig lite frukost, och åkt ner i magen har det gjort nu iallafall! Jag har nämligen cp-ont i magen och har haft det sen igår, men jag vet inte riktigt.. kanske beror på studentnerverna.. hah! Kan ju hoppas att det bara är det iallafall? :)

Aja. Om en timme kommer Jennifer och hämtar mig, så ska vi vidare till estet-ettornas show och sedan tillbaka till skolan för att lämna böcker och städa skåpet. Efteråt tror jag det var lite fika, och sen ska jag hem till mamsen. Jag börjar faktiskt bli lite nervös.. hah!

Men men, jag vet inte riktigt hur jag ska fortsätta skriva, så det är väl lika bra att jag börjar packa. Vi har plockat fram allting som vi ska ha med oss, så nu ska allt bara packas ner i väskan(om det nu får plats i en..). Och oj, kanske inte har berättat att vi ska sova hos mina föräldrar ikväll tills imorgon(jag kommer troligtvis sova en natt till, får se,) för att det blir närmare till både min och Niclas "champangefrukost"(jag dricker cola) och sen så ska vi ju vara där efteråt :)

Nej nu babblar jag för mycket. Får se när jag hinner uppdatera nästa gång. Ha det bäst sålänge!
Tina

åh va skojj med studenten! :) var ju ett litet tag sen man själv tog den, men vilka minnen! blev det den vita klänningen från h&m eller? den är såå fin, men den fanns tyvärr inte här i halmstad sist jag kollade..

catarina

sv. dårå? :< var hon dum på nåt sätt? :(