Segis

Jag sitter här och leker med lillens hand samtidigt som han sover, här vid sidan om mig i sängen. Jag tog mig precis två mackor som jag för övrigt bara tvingade i mig för att jag inte ska gå ner i vikt(vill gärna behålla mina extra kilon jag fick under graviditeten, tack!), och nu vet jag inte alls vad jag ska göra. Kanske ta en dusch? Passa på när plutten sover...

Våran vagn är tung(speciellt i backar!...eller så är det bara jag som är svag som en mes) och det är varmt ute. Jag har inte hunnit känna mig bekväm med att gå ut ensam med vagnen, t.ex. gå och handla, så det känns inte som om jag har så stort sug efter att göra det nu... Även fast det behövs handlas!
Igår var jag faktiskt på Lidl och handlade, ensam(Melwin var med såklart!), och det var på håret att jag inte skulle få med mig allt hem, haha. Tryckte verkligen in påsarna i varukorgen under vagnen, och då blev den ju plötsligt ännu tyngre. Jobbigt värre, haha! I hettan också, som det var igår... Värmebölja för stackars mig och Melwin!

Så vad kan man göra när man bara är hemma? Städa, fixa tvätt & disk, är inte vad man kanske vill göra Hela tiden så fort man får tid till det. Nej fy bubblan :( och "passa på att vila..." är ju bara tråkigt. Kanske skönt, men tråkigt. Blä.

Haha, förlåt för att jag klagar! Ska mysa lite med lillkillen min och eventuellt hoppa in i duschen.
Elin - Melvins mamma <3

Kolla serier är bästa tidsfördrivet hemma tycker jag särskilt med en närhetstörstande bebbe

Ida - Vardags och fotoblogg

Vi saknar dina uppdateringar :) Hihi. Hoppas ni har de bra!