Kraftiga värkar...

Jag och älsklingen sitter uppe än, för nej, vi har inte sovit alls, tack vare mina hemska värkar. Jag hade regelbundna värkar som blev allt tätare efter det senaste inlägget innan detta. Jag och hjärtat gick då ut på en promenad och då blev de både tätare och mer intensiva, närmare bestämt var 3:e och varannan minut! Ont så in i bomben, men bestämda om att något mer skulle ske så fortsatte vi att gå, gå och åter gå.

När vi kom in igen så fortsatte värkarna göra piss-ont(inte som vanliga sammandragningar här inte!) men kom mer glest. F*n tänkte vi, eftersom vi både trodde och hoppades på mer än så.

Så nu, sitter jag här fortfarande med kraftiga värkar, men för glest för att jag ens tänker ringa förlossningen.

Alvedon har inte hjälpt, och inte vila heller. Dock känner jag att sömn behövs, så jag får väl tvinga mig själv... och bada kan jag inte prova, för vi har inget badkar - och 'får' inte duscha mellan 07-22 eftersom vi bor i lägenhet. Detta ska respekteras, så jag får avstå att prova.


Såhär ser det ut utanför vårat köksfönster. Orkade inte släpa fram stora kameran, så fick bli en usel webcam-bild.

naliie

åååhh bebis på utgång :D

Sabina - Mamma till Tyra

Åh vad spännande!! :D

Anonym

Hoppas han tittar ut snart! Kram mollie

Kimmey

Jag hade 10 min mellan nästan ända till krystvärkar =)

Susann

Spännande, spännande... Du tror inte att de har överseende med duschandet nu?