Frågor med svar

F i c k  n å g r a  f r å g o r  i  e n  k o m m e n t a r ,  s å  h ä r  k o m m e r  s v a r e n !
Funderar ni över någonting så tveka inte att fråga, så ska jag svara :)


Har ni tänkt på några namn?
Svar: Vi har redan tre bestämda namn till killen. Tilltalsnamn och två mellan-namn har det blivit. Efternamnet pratar vi fortfarande om, eftersom att det blir nog långt att ha tre namn och eventuellt två efternamn, eller ifall han ska få ta mitt efternamn och att vi sedan byter när jag och Niclas gifter oss och tar hans efternamn :)
Och ni som inte vet namnet/namnen får veta när han kommer ut! :)

Är ni 100 på att det är en kille eller skulle det kunna bli en liten flicka?
Svar: Vi är 99,9% säkra på att det är en kille i magen som väntas. Vi litar på sköterskan som gjorde ultraljudet, som sa att man Tydligt kunde se snorren och dess två bollar :) Så, ifall det skulle komma ut en flicka så skulle vi bli bra chockade ifall man säger så, men självklart är det lika välkommet ändå!

Tänker du mycket på hur du ska vara som mamma? T.ex. så som din egen mamma var/är mot dig?

Svar: Klart att jag har tänkt på det, men inte så mycket faktiskt. Jag tänker mest på att ta dagarna som de kommer. Jag kan inte bestämma nu hur jag kommer att uppfostra vårt barn, utan som sagt - kommer det då. Klart att jag har vissa åsikter redan bestämda, men man vet ju inte ifall det kommer att förändras under tiden. :)
Mamsen

Jag litade också blint på sköterskan som sa att det var en tjej till 99 % och sen kom det ut en liten kille! Jag kan säga att jag var bra chockad även om jag själv hela tiden trodde att det var en kille, så var jag liksom Inställd på att det skulle vara en tjej bara för att hon va så säker på ultraljudet :) Jag gjorde dessutom ett specialbokat Dyrt könsultraljud och inte ens det stämde, men min grabb är den finaste oavsett <3!