Bebis på gång!

Åter i bloggen!
Jag har fått sova ett par timmar iallafall, om man bortser från att jag har vaknat stup i kvarten(alltså ofta) av varje värk jag har haft. De har fortsatt nu under dagen men dock lite mer glest, men huvudsaken att de har varit kvar.

Vi gick ner till MVC för mitt sista besök, då hon nu inte tänkte boka in mig mer. Jag berättade nämligen om våran natt med mina värkar, och bad henne att kolla min livmodertapp. Förra besöket var den bakåtlutad och bara mjuk, men nu var den helt utplånad och jag är öppen 3 cm! Vi blev superglada att mina värkar faktiskt har gett någonting, så nu blev vi tillsagda att vila, äta, gå på promenader och ha sex - för att trigga igång allting ännu mer! Hon sa att det förmodligen blir så att vi kommer att åka in redan idag/ikväll ifall det fortsätter så som det har gjort :)
Hon petade till och med på bebisens huvud och jag kände att han samtidigt buffade med rumpan haha ! :)

Så nu vet ni, att det är på gång! Uppdaterar jag inte mer så har vi åkt in, men jag ska försöka skriva något mer senare.
Linda - Mamma till Joline

Gud vad kul, lycka till! :D

Anonym

Oj vad spännande! :D Hoppas allting går bra, och att ni får lill killen hos er snart :) Lycka till!

Elin

Vad roligt! Lycka till! :)

Tove bf 3 okt

Åh så spännande! Lycka till nu, massa kramar! :)

My

Åh vad roligt, Felicia! Hoppas allt går bra :D

Sandra, Colins mamma

Gud vad spännande, Lycka till!!

Tina

ååh va roligt! nu har ni snart lillkillen i er famn! lycka till!

Elin - Melvins mamma <3

Härligt :)

Amanda Lundin

Vad kul Felicia!!! :-D Hoppas allt går bra & lycka till! :-)

Mikaela

ÅÅh gud så kul!

Lycka till nu! :D

catarina

det pirrar i hela mig när jag tänker på vad ni snart ska få gå igenom åh!!<3 <3

Sara - pojke i magen

Skriver som alla andra; gud så spännande! Blir lite avundsjuk, haha!

Susann

Åh vad spännande! Lycka till nu!

Filippa Andersson

Ooh, lycka till! Jag ljuger inte när jag säger att jag har följt denna blog hur länge som helst ^^ Jag är nästan lika spänd som dig nu, haha! Hoppas allt går bra :D All lycka till er båda!

naliie

ååh blir nästan gråtfärdig haha!

fan vad kul! :D'

Lycka till :D

be niklas updatera FB :D

Amanda

Gud vad roligt! :)

hoppas allt går bra!

Carro - Mammaliv & Foto

Så kul! Lycka till :)

Anna

åååh gud vad kul!

har följt din blogg länge nu, började redan på din förra då jag fastnade för ditt tatuerande & följde med över hit sen :)

& nu på senare tid har jag tittat in till som tätt för att se ifall lillskrutten har velat komma, & nu verkar det ju som det :)

lycka till med allt nu!!

Jessica - Nellie & Oliwer´s Mamma

åhh spännande :D

Leos mamma

Lycka till :)

Devinia Euvel

Grattis till det lilla livet!

All lycka till er. :)

Sabina - Mamma till Tyra

Lycka till gumman! Hoppas att allt går som det ska! :) <3

MagisterMutter - Gravid i vecka 19 ♥

Lycka till! :)

-

Grattis till eran lilla pojke! :)

Rebecca - 18 år och gravid!

grattis till sonen :) all lycka till er! <3

isabel

gud vad kul!

fin blogg :D

Isabelle, mamma till tyra

Grattis till sonen!! Ni kommer bli världens bästa föräldrar! Är så glad för din skull!! :)