20+0

Igår höll Niclas handen på min mage när vi skulle gå och lägga oss, och fick då ett par tydliga kickar. Han fick alltså känna sparkarna tillsammans med mig!


Igår beställde jag & mamma en bola till mig. Superduperfin! Den kommer väl antagligen nu i veckan hoppas jag! :)



denna supersnygga från babyexperten.se :)



Idag
fick jag för första gången se(kände såklart också, vilket jag började känna av för drygt 2veckor sedan) när min lilla bebis i magen sparkade för fullt i magen. Det syntes tydligt utanpå min tröja när det rörde sig, och även min mamma fick se!


Idag har jag tatuerat min pappa! En tatuering som jag har ritat personligen till honom, som jag idag fick äran att göra :) Dock glömde jag att fotografera, men det får jag väl göra nästa gång jag träffar honom.


Imorgon ska vi köpa en ny barnvagn!(ifall den finns kvar). Så, det gäller att springa ner till affären direkt när de öppnar. Hihi. Ska bli spännande, för den är så hiiiimla fin.



barnvagnen ser ungefäär ut såhär. ifall vagnen finns kvar imorgon och att vi då köper den, så kommer jag slänga in en bild så ni får se, såklart! hihi.

catarina

kul att känna sparkar och grejer, hihi!