Morgonpigg

Godmorgon bloggen! Jag är uppe 1½ h tidigare än vad klockan är ställd på, men jag kunde helt enkelt inte somna om. Det är faktiskt svårt att somna dagar som dessa när det nu har blivit så otroligt ljust fort utomhus. Jag har vaknat en hel del gånger inatt/imorse, sovde alltså lite oroligt. Det känns lite konstigt att sova hos mina föräldrar igen när de inte ens är hemma. Men, de gick! Efter några omgångar Vändtia med älsklingen, så blev jag tillslut också trött - och somnade. :)

Idag har vi som sagt mösspåtagning. Fick frågan om vad detta är. Och, ja.. vad är det detta? Alla studenter i skolan samlas utanför skolan med studentmössan i handen. Vi lyssnar på några som ska sjunga, och sedan ska vi väl sjunga själva också, I guess? Sedan är det väl någon som ska prata, lärare/rektor tror jag? Och seeeeeeen, ska vi studenter ta på oss mössorna på skallen och ta en gemensam bild Allihopa :) Roligt va? Nja, vet inte om jag tycker :P
Efter mösspåtagningen slutar vi iallafall, så då ska jag och älsklingen iväg och fixa hans CV och leta jooooobb! Till gubben alltså. Jag har lite svårt att jobba x) om inte, kommer jag få det med tiden, hah..

Nej ni, nu ska jag fixa lite. Börjar bli hungrig, så får se ifall jag kanske ska ta och äta mig lite frukost. Hej sålänge! :)
Evelina - Mamma till Meja Lee

Tack :) Tycker du, vad roligt :)

valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.

Åh vad roligt med mösspåtagningen! :)