Grattis mamsen min!

Tillbaka med ett litet inlägg till er, mina läsare!

Först måste jag säga Grattis till min älskade mamma som fyller år idag!

Nu har jag precis tagit mig en dusch efter att jag, älsklingen Niclas och vår kompis Nicklas suttit i bubbelpoolen. Jätteskönt! Dock sitter de kvar där än, men jag får väl dra upp dem snart för det är väl dags för middag?.. Tror att vi ska grilla korv bara, men ändå :) Äta bör man! och min lille bebiskille i magen vill nog ha näring han också :) Jag längtar bara mer och mer tills den lille anländer till oss! I början kändes allt så overkligt, och sedan blev jag nervös och man blev lite rädd om man ska klara det. Men, nu känns istället det mer och mer jättebra, och att man bara längtar tills dagen med stort D kommer!

Men men, nu ska jag titta på Postkodmiljonären! Skriver antagligen mer imorgon, tror inte det kommer bli mer innan. Ha en bra lördag(valborgsmässoafton)!