MVC, snöoväder och 102 mandariner ;)

Idag blev det en kort skoldag, kanske skönt att "börja" med, eftersom jag inte har varit i skolan på väldigt länge nu. Efter att jag och Jennifer lunchade tillsammans till en supergod typ kyckling i currysås tror jag det var(såg iaf så ut haha) med ris, så tog jag bussen hem till mina älsklingar. Jag och gubben vandrade efter inte lång tid ner till biblan för att återlämna lite böcker, sen blev det ett ärende till banken och konsum innan vi vandrade upp till sjukhuset. Efter en stunds väntan fick vi komma in till barnmorskan Maria, en urtrevlig kvinna! Väldigt rolig och hur trevlig som helst helt enkelt! Vi satt mest och pratade, om hälsan och livet sådär så att hon skulle få någon hum om vilka vi egentligen var, vilket liv vi lever och har levt, osv. ;) Jag fick lämna urinprov och blodprov, och blodtrycket skulle också tas. Allting gick helt utan problem! Vi fick med oss lite papper och en bok hem, och en remiss till Södertälje Sjukhus har precis skickats för ett ultraljud i slutet av januari/början av februari. Och, enligt hennes dator så är jag som jag själv har sagt i vecka 10 nu(9+1), och har BF den 2 juli 2011. Men, det fastställs väl mer under ultraljudet såklart! :)

Under tiden vi var där hann det komma ett förjäkla oväder ska jag säga! Vi stod fast i centrum i väntan på bussen som inte ens hade kommit efter 45 minuter. Vi ringde papsen som kom och hämtade oss och snällt körde oss hem även fast det kanske bara hade tagit 5 minuter att Gå, men veeeem skulle vara sugen att gå i värsta snöovädret när tårna hade fryst till is? Nej ingen..

Och bla bla bla.. nu sitter jag här och tjockar mig med chips, ahlgrens bilar, mandariner, choklad och isvatten! Jag har precis pluggat, och jag känner mig så stolt så stolt för det! :)

IMORGON; är vi lediga, och jag ska åka till mamsi! När Niclas har slutat kommer han dit, så tänkte vi ta en tripp till nya Jysk, och sen också vidare till nog Kvantum för att handla.

Nu tänkte jag glo på 102 dalmatiner! (HAHA, jag tänkte skriva 102 mandariner......)
bitte



Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)