Efterlängtade MVC

Titta vad klockan tickar iväg.
Imorgon har jag bestämt mig för att gå till skolan. Helst hela veckan tack? Får verkligen inte gå miste om mitt studiebidrag, för det skulle bli lika med = ingen mat på en hel månad. Och huuuur skulle vi klara det?

Nej imorgon ska jag gå! Dock är det bara två lektioner. På morgonen är det dock eget arbete så man kan knappt kalla det för lektion, men jag har en del att göra, så jag tar det endå som lektion ;) Sen är det svenska, och sen åker jag hem! Jag har nämligen en håltimme där efter, och när nästa lektion börjar igen så ska jag och älskling vara nere på MVC(mödravårdscentralen för er som inte förstod), så det blir ingen lektion då.

Så ja, nu ska jag ladda upp ett glas med isvatten och en mandarin att ha vid sängen, sen är det bara att kissa och hoppa i säng! Undrar hur jag ska orka, haha. Men, så är det!

Nattinatti!
Skriver mer imorgon efter MVC :D